Szybki wybór

  • DZIENNIK ELEKTRONICZNY
    • Instrukcja logowania
    • Nowy Vulcan
  • PLAN
  • ZASTĘPSTWA
  • REKRUTACJA

MENU GŁÓWNE

  • START
  • KONTAKT
  • EGZAMIN ZAWODOWY
  • MATURA
  • GALERIA
  • HISTORIA
  • RODO
  • BIP
  • FAQ

KIERUNKI KSZTAŁCENIA

  • MECHANIK LOTNICZY
  • ELEKTRYK
  • AUTOMATYK
  • LOGISTYK
  • MECHANIK

DOKUMENTY SZKOLNE

  • ORGANIZACJA PRACY SZKOŁY
  • STATUT
  • DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
  • OCENIANIE WEWNĄTRZSZKOLNE
  • WZORY DOKUMENTÓW

PROJEKTY

  • CZAS NA ZAWODOWCÓW
  • MODERNIZACJA KSZTACENIA ZAWODOWEGO
  • ERASMUS +

EWALUACJA REALIZACJI PROJEKTU ERASMUS+KOPERNIK

Lucyna Hoffman i Sylwia Wiśniewska jako uczestniczki mobilności są bardzo zadowolone ze zdobytych doświadczeń i pozyskanej wiedzy w czasie realizacji projektu. Panie chętnie polecają udział w szkoleniach swoim koleżankom i kolegom z pracy. Zachęcały do udziału poprzez przekazanie informacji na radzie pedagogicznej, organizacji warsztatów dla kolegów, poprzez media i przekazanie informacji na podstronie internetowej. Nauczycielki dzielą się wiedzą i doświadczeniem zdobytym w realizowanym programie. Prowadziły też indywidualne konsultacje z uczniami zainteresowanymi podjęciem pracy na europejskim rynku. Przed wyjazdem na szkolenie przeprowadzono wśród kadry wywiad dotyczący zapotrzebowania na konkretne informacje techniczne z zakresu realizacji projektów międzynarodowych. W trakcie seminarium uczestniczki na bieżąco oceniały przydatność zdobytych informacji i przygotowywały materiały dla kadry ZST prezentujące tematykę podjętą w czasie szkolenia. Po powrocie organizowano spotkania informacyjne, w czasie których omawiano sukcesy i problemy związane z realizacją projektu oraz jego wpływu na działalność placówki. W ciągu roku przeprowadzono wywiady wśród uczniów, czy i w jaki sposób odczuli zmiany, które zaistniały w szkole po realizacji projektu. Na zajęciach wykorzystano metody i techniki poznane w czasie szkolenia. Podobne informacje zostały uzyskane od rodziców w czasie zebrań w celu oceny poprawy jakości nauczania i zwiększenia atrakcyjności naszej placówki. Również wśród absolwentów ZST znalazły się osoby, które odnalazły się na europejskim rynku pracy.

Działania zespołu projektowego w Zespole Szkół Technicznych

Realizacja projektu Erasmus+Kopernik w ramach programu POWER w roku szkolnym 2016/2017 wpłynęła na szereg działań rozwijających propagowanie idei współpracy międzynarodowej. Sylwii Wiśniewskiej i Lucynie Hoffman w ramach działań projektowych udało się stworzyć zespół, który:

a) koordynuje realizację projektu Erasmus+Kopernik z roku szkolnego 2016/2017,

b) rozpowszechnia informacje o programie POWER i ERASMUS+,

c) utrzymuje i wykorzystuje w nowotworzonych projektach kontakty nawiązane  podczas mobilności z 2016 roku,

d) ustawiczne poszukiwanie partnerów do współpracy i realizacji projektów, 

e) przygotowanie w 2017 roku projektu obejmującego dokształcanie nauczycieli w ramach Erasmus +,

f) rozpowszechnianie informacji o programie Erasmus+ na rynku lokalnym poprzez: prezentacje materiałów na terenie placówki, stronę internetową, maile informacyjne, dyskusje z  nauczycielami placówki i innymi.

Sylwia i Lucyna zawsze chętnie pomogą, są otwarte na współpracę i czekają na nowe propozycje wspólnych działań. Kontakt z nami tel. 68 3208409 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Projekt POWER - szkolenie pracowników

     Projekty europejskie są bliskie działaniu nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych. W roku szkolnym 2016/2017 realizowany jest projekt pt.: „Erasmus + Kopernik”  dofinansowany z Funduszy Europejskich Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, POWERS-2016-1PL01-KA101-025865. W ramach tego działania nauczyciele Lucyna Hoffman i Sylwia Wiśniewska w dniach 23-28.10.2016r. uczestniczyły w szkoleniu pracowników szkół w Porto w Portugalii. Udział w kursie pozwolił na poszerzenie wiedzy z zakresu przygotowania, organizacji i realizacji projektów. Panie zdobyły doświadczenie realizując zadania praktyczne, poznały różnice kulturowe w poszczególnych krajach i rozwinęły umiejętności w zakresie TIK. Dodatkowo zadaniem uczestników było zaprezentowanie swojego regionu, placówki, w której pracują i opisanie systemu kształcenia w swoim kraju. W Porto spotkały się 44 osoby z dziewięciu państw. Taka liczba uczestników pozwoliła na nawiązanie nowych kontaktów, które być może zaowocują przygotowaniem projektu partnerskiego. Wykorzystanie środków unijnych przez placówki oświatowe to możliwość poznania nowych krajów w ramach UE oraz nawiązania kontaktów z nauczycielami, którzy także chcą zaangażować się w międzynarodowe działania. Lucyna Hoffman i Sylwia Wiśniewska planują przygotowanie w następnym roku szkolnym kolejnego projektu. Jeżeli bliskie są tobie działania międzynarodowe, to zapraszamy do współpracy.

 Sylwia Wiśniewska i Lucyna Hoffman          

Więcej artykułów…

  1. 60. WSPANIAŁYCH
  2. 60.WSPANIAŁYCH
  3. 60 WSPANIAŁYCH

Strona 388 z 400

  • start
  • poprz.
  • 383
  • 384
  • 385
  • 386
  • 387
  • 388
  • 389
  • 390
  • 391
  • 392
  • nast.
  • koniec

DLA UCZNIÓW

  • RZECZNIK UCZNIA
  • SAMORZĄD UCZNIÓW
  • DYŻUR NAUCZYCIELSKI
  • PODRĘCZNIKI
  • PRAKTYKI ZAWODOWE
  • EGZAMINY POPRAWKOWE
  • UBEZPIECZENIE
  • DNI WOLNE
  • KOŁA ZAINTERESOWAŃ
  • KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO

POMOC I WSPARCIE

  • PEDAGOG SZKOLNY
  • PSYCHOLOG SZKOLNY
  • POMOC PSYCHOLOGICZNO -PEDAGOGICZNA
  • POMOC MATERIALNA
  • POMOCNIK RODZICA
  • POMOCNIK UCZNIA
  • ANKIETY

DLA RODZICÓW

  • SPOTKANIA Z RODZICAMI
  • RADA RODZICÓW
  • WYCHOWAWCY KLAS

PARTNERZY

Idź do strony
Powered by Joomla!. Joomla Templates - Joomla-Monster.com | Distributed by SiteGround Web Hosting Valid XHTML and CSS

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...