Psycholog radzi

AGATA KOTOWSKA

PSYCHOLOG I SOCJOTERAPEUTA

PSYCHOTERAPEUTA W PROCESIE CERTYFIKACYJNYM

 

Jestem magistrem psychologii (dyplom w 2009 w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu), socjoterapeutą (studia podyplomowe na Uniwersytecie Zielonogórskim) i psychoterapeutą (na IV roku całościowego kursu we Wrocławskiej Fundacji Ochrony Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Psychoterapii). 

 

W swojej praktyce staram się widzieć człowieka całościowo – holistycznie - co często porównuję do dłoni, która ma pięć palcy (każdy z nich jest ważny i wyjątkowy, to tworzy też jednorodną całość) - te 5 „palcy” to ciało, emocje, myślenie, relacje i seksualność człowieka.

 

Zapraszam do korzystania ze spotkań indywidualnych lub w małych grupach, czytania materiałów w „Psycholog radzi” (na dole strony) oraz polubienia grupy na Fb.: „Agata Kotowska – terapia dla Młodzieży i Dorosłych”.

 

pokój 302 (II piętro)                                 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

poniedziałek

wtorek

środa

czwartek

piątek

8:00 – 12:30

12:30 – 16:00

12:00 – 17:00

8:00 – 11:30

10:30 – 15:00

 

 

 

 

Do moich zadań w szkole należą.:

- analizowanie sytuacji szkolnej i pozaszkolnej ucznia, współpraca ze środowiskiem rodzinnym

- motywowanie do działań zmierzających do dbania o potrzeby psycho-społeczne ucznia jako jednostki oraz członka większej grupy (np. rówieśniczej, rodzinnej)

- organizowanie różnych form pomocy na terenie szkoły oraz zachęcanie do korzystania z pomocy specjalistycznej poza placówką

- podejmowanie działań interwencyjnych (np. mediacyjnych) w sytuacjach kryzysowych

- rozpoznawanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia

- rozwijanie mocnych stron człowieka, budowanie adekwatnego obrazu siebie na tle środowiska zewnętrznego, wzmacnianie funkcjonowania emocjonalno-społecznego

- wspieranie potencjału rozwojowego i stwarzanie warunków do aktywnego i pełnego uczestnictwa w życiu szkoły oraz w środowisku społecznym

- wspieranie nauczycieli (wychowawców) do dbałości o siebie (zwłaszcza w sytuacjach wyczerpania, i/lub objawów wypalenia)

- zachęcanie do rozwijania możliwości, uzdolnień i predyspozycji indywidualnych ucznia i nauczyciela

 

Uśmiech  ZAPRASZAM DO KONTAKTU Uśmiech

 

 

Głównymi metodami mojej pracy są spotkania indywidualne (1:1) oraz grupowe (np. pogadanki lub lekcje wychowawcze), a także praca w zespołach (m.in. Pomocy Pedagogiczno-Psychologicznej).

 

PSYCHOLOG RADZI:

DBANIE O SIEBIE - KARTA PRACY

ANKIETA - RELACJE W KLASIE

DZIENNIK EMOCJI

PERFEKCJONIZM

ZASADY LEONARDA DA VINCI

WEWNĘTRZNE DZIECKO

METODA ZIELONEGO OŁÓWKA

DLACZEGO LAS

MECHANIZMY UZALEŻNIENIA OD ALKOHOLU

RADZIĆ SOBIE Z EMOCJAMI

LĘKI NASTOLATKÓW

CHROŃMY NASZĄ PSYCHIKĘ

JESIENNA CHANDRA

Moc oddechu

Lęk związany z wojną na Ukrainie - jak sobie z nim poradzić?

Wdzięczność drogą do szczęścia

Nasze wewnętrzne byty

 

Lęk

Nastolatki

Nasze obrazy

Poczucie własnej wartości

Zachowanie nastolatków

Zmieniając świat

A, co FREUD na to

świadomość